Monday, November 2, 2009

Salam Rindu Tuk Semua...

Apa Khabar semua pembaca.....huh!! rasanya sangat2 lame saya tak mengupdate blog ni?

nak kata sibuk ....tak de la sangat....nak kata x de story nak share ngan korang sme...lagi la tak...nak tau..mcm2 benda jadi sepanjang saya tak update blog saya...hahaha...

ok la...saya akan share ngan korang sume...satu demi satu citer k....
Cerita Pertama: Tidak Pulang berhari raya di kampung....huhu

disebabkan masa bulan pose tu dah balik kg....lbh krg seminggu nak dekat2 raya...kami dah balik kg dekat pinang....so kitaorng satu fmly raya dekat sg.buloh je...

pagi raya tu...mmg meriah jugak dekat masjid sg.buloh.....tapi bile hbs jer smbhyg raya...diorang semua pakat2 bertolak blk kg..xde org sngt dah dekat area saujana utama ni...sunyi sepi jadinya...kami sekeluarga kebosanan..xtahu nak raya mne...rumah sedara mara dah pegi...

so saya ajak abi ke shah alam..g jalan-jalan....sampai kat shah alam..kami pegi berkayak...kakak saya yang ke-2 ngan abg sulung saya tak join...sbb diorang pegi raya rmh mmber....

saya share gambar2 kami masa pegi berkayak kat shah alam...




Bergambar sekeluarga dipagi raya selepas sembahyang raya...

sape kata saya tak pandai berkayak..?

saya bersama abg dan kakak yang rajin melayan saya..haha


Cerita Kedua: Saya nak share pic dengan korang semua...enjoy it k...

Lawa tak gitar ni?? bukan saya punya..tapi abg faiz punya...erm..saya mintak gitar letrik dekat umi..ble la nak dapat...haha..


tired....baru lps training..huh...umi jaja nak aiskrim...leh x?


saya lagi....ape macam ?? cool tak?


Dekat masjid putra jaya...saya manja ke? abi saya manja? hehe..saya sayang abi sgt2...


last skali....comel x saya??

p/s: ok lah..ni dulu nnt saya upload lagi...saya akan citer kat korang sme..pasal kasut bola saya yang baru...haha..jgn jeles ae raub, syazwan dan haikal...haha...john pun sama...tata

tata..titi..tutu...semua...urm...mguu depan lawan mahkota...ush.....nak menang!!!

No comments:

""Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan, pergilah ke tempat-tempat kamu ingin pergi.Jadilah seperti yang kamu inginkan,kerna kamu hanya memiliki satu kehidupan