Thursday, November 5, 2009

Menang Tanpa Bertanding

kawan-kawan semua...ingat lagi tak citer saya tentang perlawanan bola yang group saya join...saya jadi goolkeeper tuk CIMB YFA ....ada satu perlawanan ni team saya menang tanpa bertanding...

perlawanan ni :

Ahad 25.10.2009 08.30 pagi
TTDI First Touch 0 - 2 CIMB YFA (TTDI First Touch tidak hadir)


so team saya happy tak terkira...hahaha..:10::10:

tuk hari yang sama gak, kitaorng lawan Astaka dan Soccer Gurus

nie keputusan dia...

Ahad 25.10.2009 11.30 pagi
CIMB YFA 4 - 0 Astaka FC


Ahad 25.10.2009 02.30 ptg
Soccer Gurus 1 - 2 CIMB YFA

for dis week saya akan lawan team Mahkota sebelum masuk separuh akhir...
dengan mahkota ni, saya nak menang..jgn biar diorang bolos satu bola pun...!!!


No comments:

""Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan, pergilah ke tempat-tempat kamu ingin pergi.Jadilah seperti yang kamu inginkan,kerna kamu hanya memiliki satu kehidupan