Friday, November 13, 2009

YFA Dapat Tajaan Baru

:mCamera:saya bergambar kenangan dengan geng PSAS saya...cuba cari saya yang mane satu??
Alhamdulillah...kami semua dapat ke separuh akhir untuk piala PSAS ni...:mGelak:

dan yang lagi bestnya kami dapat tajaan baru....dari susu BIOMIL....:pandaGeli_05:

Doakan kami menang tuk perlawanan dengan
Akademi Soccer Kid sabtu ni di pasang MBPJ:pandaGeli_03:

dan saya nak bgth ni, ari sabtu ni abang HARDY JAAFAR datang bagi sokongan dekat team YFA...:10::10:

Sspe nak jmpa abg HARDY JAAFAR meh le datang ramai dekat padang MBPJ...:minimo_05:

oklah....saya update setakat bi dulu...selebihnya kemudian k...
bye2...:pandaGeli_01:

No comments:

""Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan, pergilah ke tempat-tempat kamu ingin pergi.Jadilah seperti yang kamu inginkan,kerna kamu hanya memiliki satu kehidupan